Scholand & Beiling | Partner

Scholand & Beiling | Partner GmbH & Co.KG

Westfalendamm 77

44141 Dortmund

 

Telefon: +49(0)231 425 77 950

Telefax: +49(0)231 425 77 959

www.scholand-beiling.de

 
 

Kundenversprechen

 

Wir garantieren die optimale Balance zwischen kundenseitig wahrnehmbarer Service Qualität, höchster Effizienz und größtmöglichem Vertriebserfolg

 

Wir garantieren die Etablierung der optimalen Balance zwischen kundenseitig wahrnehmbarer Service Qualität, höchster Effizienz in Ihrer Service Organisation bei größtmöglichem Vertriebserfolg. Ist diese Balance hergestellt, dann operiert jedes Customer Care Center am Optimum - unabhängig von der Größe.

 
 

Unser Versprechen an Sie:

  • Top-Experten in allen Handlungsbereichen – ‚Best Practice’
  • Kunden- und Mitarbeiterorientierung
  • Wir vernetzen das vorhandene Wissen der Experten und liefern ganzheitliche Lösungsansätze (Deliver +1)
  • Wir arbeiten ergebnisorientiert, durchsetzungsstark und effizient
  • Zukunftsorientierung und Innovation
 

Unsere Haltung ist durch Zielorientierung und Menschlichkeit geprägt

 

News Spezial

Informieren Sie sich in unserem News Spezial über die aktuellen Themen, die die Welt des Kundenservice derzeit beschäftigen.


Studie bestätigt: Wir gehören zu den besten Unternehmensberatungen Deutschlands!

» weiter zum News Spezial

 

Voice of the Customer

Avon

Tracy Raikes, VMO Manager Avon Global

New Services & BPO Process

It has been a pleasure working with Dirk Scholand since November 2008. As an Independent Business Consultant with the Avon Germany outsourcing project, Mr. Scholand continues to be a key player and excellent advisor. While keeping Avon’s best interest at heart, Mr. Scholand has the capacity of continuously staying focused on the job at hand and being solution oriented.In a business where a variety of departments and different cultures are involved, Mr. Scholand’s matrix management is excellent. I have found his direct, well paced and diplomatic way of communicating very effective along with his approach to potentially confrontational times being fair and respectfully even. Mr. Scholand partners very well with his client – Avon Germany. Although he is extremely knowledgeable in the field of business management and understands financial impact solidly, he has made the great effort to truly understand the Avon business and has aligned himself with the key players in the Company to leverage their knowledge to help make this project a success. His project planning skills are evident and have been utilized widely during the outsourcing project. He is an open minded individual who is eager to learn of alternative methods and operational approaches in other Avon locations. Mr. Scholand reacts in a very timely manner in response to emails and urgent situations.

» mehr Voice of the Customer

 

 
© Scholand & Beiling | Partner 02.08.2014